Uczniowie w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych oraz kucharz przygotowują arcydzieła kulinarne :)

Witajcie 🙋‍♂️🙋🏼‍♀️

Jak wiecie organizacja zajęć praktycznych podczas nauki zdalnej to nie lada zadanie, ale nasi uczniowie pod czujnym okiem nauczycieli przedmiotów gastronomicznych dają radę i tworzą prawdziwe arcydzieła kulinarne! 😍🥰🤩Chcielibyśmy podzielić się z Wami tymi pysznościami, ciesząc oczy❤️❤️❤️😍. Na sam widok ślinka cieknie😎😎😎

Mamy nadzieję że jesteście głodni kolejnych wrażeń i niedługo pojawią się następne dzieła uczniów z klas 1TFŻ, 1FK, 2TFŻ, 2TŻ, 2KG, 3KS, 2 KSP.

Zdalne nauczanie przedmiotów gastronomicznych w naszej Szkole

Uczniowie kształcący się w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych oraz kucharz tworzą  prawdziwe arcydzieła kulinarne podczas zdalnie prowadzonych zajęć. Te pyszności tworzą pod czujnym okiem nauczycielek  przedmiotów zawodowych, które nawet na odległość dbają o prawidłową technologię ich sporządzania i przestrzeganie zasad higieny. Dziękujemy  naszym uczennicom i uczniom  za udostępnione  zdjęcia  życząc  dalszych sukcesów kulinarnych.  🙂

To efekty pracy następujących klas:  kl. I TŻ, która dzielnie gotuje w domu, aby nie wyjść z wprawy, kl. II TŻ oraz    III K, które pilnie przygotowują się do zbliżającego egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie .   

Życzymy powodzenia 🙂          

 

 

 

 

Dobre produkty do przechowywania

W związku z zaistniałą sytuacją proponujemy Wam zdrowe produkty do przechowywania takie jak: kasza gryczana, jaglana, jęczmienna, ryż, płatki owsiane, fasola, groch, soczewica, ciecierzyca, oraz zdrowe przyprawy, które leczą i wzmacniają organizm, takie jak czarny pieprz, imbir, kurkuma, tymianek no i oczywiście cebula, czosnek i chrzan. Warto mieć kiszoną kapustę – można z niej zrobić tak wiele wspaniałych, zdrowych potraw.  W tym okresie wzmożonych infekcji wirusowych, gotujcie pyszne buliony pełne warzyw  z dodatkiem imbiru  i wszelkich możliwych warzyw. Do tego koniecznie kurkuma – wspaniały lek! I jeszcze kasza jaglana – pełna zdrowia, wspaniale wzmacnia, odżywia i leczy. Pamiętajcie również o zakwasie z buraków oraz innych kiszonkach – to takie ważne, ponieważ nasza odporność zaczyna się w naszych jelitach.

Dbajcie o siebie 🙂